Bende yaşıyorum canım aynısını ne yazık ki acıda veriyor bıçak saplanmış gibi asagiya acı giriyor boranda ve korkutuyor bugün doktor saydım söyledim ve çok normal bebek kanala inicek artık hazırlık yapıyor dedi yani normalmiş inşallah çok canımızı yakmazlar bende 35+2 günlüğüm canm