Plakkafa_ Kızlar 25 haftalık gebeyim aşırı enfeksiyon varmış doktorum antibiyotik yazdı içerken korkuyorum kullanan oldu ku hiç antibiyotik bir zararı olurmu ilaç kullanmayı hiç sevmem
umrumdadegil Plakkafa_ 2 defa kullandım. Antibiyotik tabiki kullan enfeksiyonun bebeğe olan riski çok yüksek bebeğine geçme ihtimali var enfeksiyonun tehlikeli
Damla Plakkafa_ kullandım 2-3 kez inan enfeksiyon bebek için çok daha zararlı hiç aksatmadan kullan ilaçlarını
Nisaiste Plakkafa_ vallahi şuan 33+5 teyim bugün enfeksiyon olduğundan doktorum banada yazdı açıkçası bende korkuyorum doktora sordum bi skntı olmaz dedi 35. Haftaya kadar kullanabilirsin dedi
Gul2808 Plakkafa_ 23+5 de aşırı halsizlik ve midge bulantısi ile acile gittim ve kanda enfeksiyon aşırı yüksek çıktı antibiyotik o gün damardan aldım ayrıca 5 günluk antibiyotik tedavisi verildji cuma günü tekrar kan vericem inşallah değerim düşmüştür
Plakkafa_ umrumdadegil ayy cidden mi yaaa ben hiç ilaç kullanmam ama doktorum verdiği günden beri aksatmadan kullandım iç güdüsel oldu galiba birazz çok teşekkür ederim 🥺🤍
tugcemom_ @Plakkafa_ bende ilk verdiğinde kullanmamıştım 27. haftalardaydım 31. haftada tekrar gittiğimde enfeksiyonum çok artmıştı bebeğe zararlı olabileceğinden kullanmıştım mecbur. Bir zararı olmadı zaten hamilelerin kullanabileceği antibiyotikler sınırlı onları veriyorlar.
Zumrut___ Plakkafa_ bende iki defa kullandım. Grip oldum çok ağır o yüzden enfeksiyon da çıkmıştı o yüzden kullandım. Enfeksiyn dah riskli bebek için
AlyaBeren Bugün bende doktora gittiğimde enfeksiyon olduğunu öğrendim bende bugün antibiyotik içmeye başladım
myavocado Plakkafa_ doktorunuzun verdiği antibiyotik hamilelik için uygu olandır. Zararı olmaz ana enfeksiyonun zararı olur, düzenli şekilde kullanın bence, geçmiş olsun 🙏
Plakkafa_ myavocado çok teşekkür ederim ilk defa bi ilacı düzenli kullanıyorum insAllah geçer bir an önce