gammzeeaa ben ilk hamileliğimde çok rahat uzun yol yapıyordum bi sıkıntı yaşamadım eşiniz anlayışlı ise eğer size yolculukta destek olup , istediğiniz de duracaksa rahat edersiniz .
İkinci hamileliğim 34 + 1 olduk ama yolculuk 10 dakika mesafe bile başından beri zorluyor siz kendinizi daha iyi bilirsiniz bende uzun yol gitmek istiyorum eşimin işi olduğu İçin 37 haftalık olduğumda 5 6 saat mesafe gidecek ama gidemeyeceğim