bbaharayy Hanımlar bebek/çocuk odasına kaç kapılı gardrop aldınız? Ben ileride de kullanılsın diye 3 ve 4 kspılı arasında kaldım sizce hangisi 😔
Kbrbydk bbaharayy tek çocuk için 3 kapılı bence. Ama ilerde ikinciyi de yaparım derseniz 4 kapılı ideal. İkinci bebeğime hamileyken 4 kapılı aldim. Gayet yeterli oldu.
Crnsln bbaharayy eğer yer sorunun yoksa fazla mal göz çıkarmaz ileride de lazım olur diye ben 4 kapılı alacağım. Sonuçta dolap bu hemen atılacak bir şey değil uzun yıllar kullanacağız
basakc36 bbaharayy Üç kapılı küçük oluyor dört kapılı almayı düşünüyorum ilerde de rahat kullanabilelim diye sonuçta her zaman alınan şeyler değil
tugcemom_ @bbaharayy ben 3 kapılı yaptırdım. Şu an için yeterli görünüyor. 5 çekmeceli birde şifonyer yaptırdım. İlerde de ikisi yetecektir ☺️
zeliskya bbaharayy Odanın durumuna bağlı bence ikizlerim için 3 kapaklı aldım çünkü oda planına o sığdı 4 kapaklı sığsa alabilirdim onuda