vivivi kızlar 29 haftalık hamileyim masa başı çalısıyorum kalkıyorum sürekli yerimden ama kuyruk sokumun ağrıyor artık resmen geceleri de uyutmamaya basladı bebek yasayan var mı bunu nasıl geçer
cgnduru vivivi bendede var canım kızımda olmadı ama oğlumda var hemde birkaç aylikken başladı bazen oturuyorum kalkamiyorum resmen kemigim uyuşuyor magnezyum kaynaklı olduğunu sanmam bebek baskimi yapıyor ağırlık mi veriyor anlamadim. Bana erkek bebekte olur falan dediler ama oda saçmalık
vivivi cgnduru benimki kız ama yine de oluyor alakası yok bence galiba bebeğin pozisyonu ve annenin vücut şeklinin değişmesinden kaynaklı
gozdexx vivivi tahlilde çıkmasına gerek yok ben 9.haftada aynı ağrıyı yaşamaya başladım 11.haftada doktora söylediğimde magnezyum yazdı ve gerçekten çok rahatlatmıştı beni şuan doğumum yaklaştığı için kullanmayı bıraktım ve tekrar başladı ağrılarım
hhhh123 Benimde 19. Haftada başladı şuan 21. Haftadayım ama oturduğum zaman resmen kalkamıyorum o kadar ağrı. Bayramdan sonra doktoruma gideceğim magnezyum kullanınca geçer diyenler var sizde doktorunuza danışın isterseniz geçmiş olsun