Aysemm44 çok geçmiş olsun korkutmak istemiyorum ama arkadaşimin kız 7 günlüken kilo kaybından yatış vermişlerdi annesi ile beraber kaldılar bebeğin kalbinde ufurme vardı 2 gün kadar kaldılar sonra çıktılar birşeyi yoktu bebeğin 6 ay sonra kontrole getir diye göndermişler çok geçmiş olsun 🌸 korkutmak amacıyla yazmadım kusura bakmayın 🙏