Selimunl haziransekiz Selim diye seslendiğim oğlum var zaten doğacak olana Yaman diye sesleneceğiz inşallah 🤲🏻
Nur_mira Ayy aynı sorun bende de var ya bi oglum olucak ve ismini ne koyucam hala bilmiyorum :( aslında ertuğrul koymak istiyorduk hep ama sanki kulaga hos gelmiyor bi bebek icin hani bilemedim banada yardım edin :( bir tane kızım var ismi miranur ona yakın bi isim istiyorumda