Arkadaşlar nisan sonu doğum yaptım doğumdan 10 gün sonra mayısın ilk haftası ilk kısım olan ödeme yattı 21.000TL
2.ödeme haziranda yatar dediler ama 10 haziran oldu hala bi para yatmadı? 2 temmuzda iş yerinden çıkışım verilecek rapor bitiyor. Bu sene içinde 2.kısım ödemesini siz ne zaman kaç gün sonra almıştınız? Nereyi aramam gerek öğrenmem için?