Hasret18ayaz fazla gazla akıntı olmadı çok normal içerisinde pembe kahve rengi bişey olmadığı sürece içiniz rahat olsun
Allah’ın izniyle bişey yoktur
Benim bir sağlıklı doğumum bir düşüğüm ve çok şükür düşükten sonra şuan sağlıklı ilerleyen bir gebeliğim var
Şuna artık çok inanıyorum eğer o bebek sağlıksızsa ve rabbim ona bir ömür yazmadıysa o bebek ne yaparsanız yapın tutunamayacak
Tam terside doğru ne yaparsanız yapın yiyecek bir ekmeği içecek bir suyu varsa o bebek Yaşar