Arkadaşlar merhaba 13+2 yim. Karnımda çok hafif seyirmeler hissediyorum, ama hafif şekilde. Kalp atışı gibi ufak ufak hareketler oluyor sanki. Bebeğin hareketleri mi yoksa ben mi öyle hissediyorum anlamadım. Benim gibi 13. Haftada hissedenler var mı?