Maybaby Bbk88 benimde ilk gebelikte tiroid çıktı 9 ay boyunca kullandım bebeğe geçmedi şimdi ikincisine hamileyim yine tiroid var ilaç kullanıyorum 75 mg inşallah bebeğime geçmez 😬
Esum48 Bbk88 ben de bunu merak ediyorum. Gebeligimin ilk zamanlarindan beri ilac kullaniyorum normalde boyle bir sorunum yoktu. Bebege bir zarari olmaz insallah
Bbk88 Esum48 hayır ilaç icmezsenjz asil sorun olur erken doğum ya da bebekte zeka geriliği vs Allah korusun içtiğiniz ilacın bebeğe zararı değil aksine faydası var ve o bir ilaç bile değil vücudun aynisi hormonun dışarıdan alınması
Esum48 Umutmirzainci evet 2.5 un altinda olmasini istiyoruz demisti doktorum. Su an 2.80 benim hala kullaniyorum levotiron 25 mg
Bbk88 Maybaby Ne güzel ilkinde geçmemiş ikincisinde de inşallah gecmezz😇 Sizin ama hamilelik troidi sanirim .benim hep vardı 2015 ten beri
Umutmirzainci Bbk88 2bin üstüne çıkmasın demişti 3olunca çok dedi ama referans aralığı 4e kadar normal diyor 🤷🏻♀️
Maybaby Bbk88 evet her ay dahiliye doktoru bakıyor ona göre doz ayarlıyor ara ara içmeyi unutsamda düzenli kullanıyorum endişe etmeyin ilacınızı devamlı kullanınca sıkıntı olmuyor 🌼