edanurr58 kızlar 39+2 ic çamaşırım da kırmızı kahverengi arası bi lekelenme gordum agrı sancı yok ne yapmalıyım sizcr dogumum mu gerceklesecek ne diyorsunuz
Cerenbelis1 edanurr58 nişanın gelmiştir endişelenme suyun gelmediği sürece sıkıntı yok yakında sancılarında başlar ufak ufak
Nil00 edanurr58 nişan böyle jölemsi kıvamda oluyor akıntı gibi değil internetten bak resimlere az çok anlarsin
Cerenbelis1 edanurr58 tatlım belli olmaz yani sen rahat ol duşa gir burda nişan geldikten 2-3 gün sonra doğuranı da gördüm benim gece gelmişti öğlen doğumum olmuştu ama hastaneye gitmeni önermem hastanede sürekli muayene ederler sancıların sıklaşınca gidersin
edanurr58 Nil00 oyle bir sey degil gibi dr aradım 5 dk da bir sancı ya da yogun kanama olmadığı sürece panik yapma dedi
Nil00 edanurr58 doğru demiş hastaneye gidince mahvediyorlar insanı en iyisi doğum başlasa bile son artık dayanamayacak duruma gelince gitmek
edanurr58 ay tesekkurler kızlar rahatladım valla sanki arada sancı vuruyor gibi ama tam anlayamıyorum dk bakıyorum