Semen
Merhaba kızlar temmuz ayında bir dış gebelik geçirdim ve metotreksat adı verilen lanet ötesi bi iğne ile tedavi gördüm Allah dusmanimin basına bile vermesin bu dış gebeliği 6 ay korunma verdiler tekrar denedik sanırım hamileyim ama tekrar dış gebelik olmasından çok korkuyorum suan da da beta değerime baktırdım 30 çıktı doktorum persembe gün bir daha baktır dedi ne olur dua edin sağlıklı bir gebelik geçireyim en çok eşim icin istiyorum o kadar çok istiyor ki Allahım kabul etsin dualarımızı hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin