Merhabalar 10 haftalik hamileyim dun kanamam oldu bugun dr gittim 1 tane dusugum var progestan kullaniyorum. bugunde Enox iğne verdi 2 günde 1 göbekten dedi birde endol fitil verdi 3 gece popodan dedi sonra bırak dedi. Ama prospektuste gebeler kullanamaz yazıyor bir zararı olur mu sizce kullanmalimiyim kullanmasam bi sıkıntı olur mu yada kullanirsam