Merhabalar sevgili anneler, anne olmayı dileyenler🌸 yarın tam 40+1 oluyoruz ve inşallah kızıma kavuşacağım. Bu benim ikinci doğumum. 39+3 te kendi sancım ile dünyaya gelmişti oğlum. Yarın ilk önce suni sancı denenecek umarım güzel bir şekilde ilerler bebeğim doğması gereken pozisyonu alır. 🥹Ama olmazsa ikinci seçeneğimiz sezeryan. İlk doğumum normal olduğu için gözümü korkutan kısım sezeryan kısmı. Birde bizim bebiş alnı ile Kanala girmeye çalışmış ama doktorum kasılmalarım esnasında doğum pozisyonuna gelebileceğini söyledi. Belki suni sancı ile açılmam olacak ama 6 cm açılmaya rağmen bebek hala alnı ile ( yani gökyüzüne bakarak gelme durumu ) gelmeye ısrar ederse yine ikinci seçenek olarak tabiki sezeryan. Sizden ricam benim için dua eder misiniz sevgili anneler 🥹 adım Zeynep. Umarım hepimiz için hakkımızda hayırlı olan kolaylıkla nasip olsun ❤️