Yelizsnsy gokyuzu777 ben 5+3 de gittim kese göründü fakat bebek yoktu iki hafta sonra tekrar gelmemi söyledi doktor cuma günü gideceğim inşallaah minik kalbini duyarım🥹
Dogaan_hmde Bende tüp Bebek le hamile kaldım geçen ayın 6 da hasta oldum kaç haftalık olmuş oluyor benimki
Guzelgunlerrr Sanem-a canım gittin mi doktora bende gittim bugün mecburiyetten kahverengi akıntım geldi kanamam var içeride
Simge_24 gokyuzu777 bende bugün gittim kese göründü ama bebek görünmedi beta verdim sonuç 3244 çıktı doktor ortalama 5 haftalık diyor uygulamaya giriyorum 6+5 yazıyor bu arada son reglem 24 Nisan
gokyuzu777 Simge_24 benm son regl 4 mayıs canm bugun 5+3 yazıyor uygulama. Henuz doktora gitmedım yarın cagırdı işste
Guzelgunlerrr Simge_24 aynı benimde bugün gittim 6+2 iken uygulamaya göre doktor 5 haftalık dedi birde kese göründü ama bebek yoktu haftaya gel dedi