Mrvhilalgunay12- Kızlar karnım aşağıya düşmüş gibi geldi ve bebek bugün hep aşağıda hareketliydi, anlayan bakabilir mi ? 33+3 günlük hamileyim
Yesimdeniz Mrvhilalgunay12- benim karnımda öyle canım banada düşmüş gibi geliyo bende bekleyim kenarda 33+6 haftalık
Esra1965 Mrvhilalgunay12- 33+1 im benim de öyle gibi artık pozisyon almaya başlamıştır canım. Hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🐣
ZeyHus33 Mrvhilalgunay12- benimde 33+5 yengem geçen inmiş diyor akşamdı sabah gördü geri yukarda diyor 🤣
ZeyHus33 Mrvhilalgunay12- benim 3 üncü gebelik tam inmemis yukarda daha göbeğinin üstü 3 4 santim inmesi gerekyor elini koyduğunda
dhbetul Mrvhilalgunay12- ben de 34 haftalığım canım normalmiş aşağı inmemiş bebek sürekli yer değiştiriyor baş aşağıda olsa 😂 kanala inince bizim deyimimizle aşağı inmiş oluyormuş o zaman da bildiğin miden vs rahatlıyormuş ve genelde 36da inermiş doktorun dediği
1prensesannesi__ Mrvhilalgunay12- önceki halini bilmedigim için bisey diyemicem benim erkek bebek hic tam yukarida olmadi hem asagida tüm hareketleri de aşağıda ama sen indigini hissediyosan elini gogus altina koyunca falan inmistir ee malum artik hazirliklar basliyo 😄