Herkese merhabalar ,benim ikinci hamileliğim zaten 3 ayım inanılmaz bulantı ve kusma halinde geçti çok zor serumla beslendim ,şimdi 26 haftadayım iştah yine gitti kızlar ya benim gibi olan var mı zaten kendimde normalde 53 kilo falanım şimdi 62 4 5 aylarda çok yerdim şimdi hiç yok