Benimde kanallık dişim vardı ilk hamile olduğum zamanlar farkında olmadan röntgene girmişim sonra hamile olduğumu öğrenince yaptıramadım 24 haftada doktorum izin verdi ama bu sefer de diş doktoru röntgene giremediğim için risk almak istemedi ağrı kesici yazdı şuan 33 haftalığız çok şükür başedemeyeceğim ağrım olmadı arada hafif sızlama oluyor pamuğa karanfil yağı sürüp bekletiyorum ya da direk karanfil koyuyorum çok iyi geliyor rahatlatıyor