Kzclrm
İkizlerim olucak nasipse 21+2 günlük kızlarım ev aldık borcumuz var ve çoğul gebelik olduğu içinde nerede doğum yapıcam bilmiyorum ilk zamanlar hep özele gittim bu zamana kadar. doğumu sordum 4500 diyorlar alınacak çok eksik var ve çift çift olucak devlete yapim doğumu diye düşündüm ama doktor edinemedim birazda panik biriyim off bilmiyorum korkuyorum çoğul gebelik her zaman riskli deniliyor çok karıştım Anadolu yakasında oturuyorum varmı Bıi öneriniz