Ben de 9 haftalık hamileyim ve 2 haftadır,3 4 saat geçmeden midem aşırı kazanıyor aynı dediğiniz gibi sanki 2 gündür yemek yememişim gibi.Önce ki gebeliğimde bulantılarım çok olurdu,bunda ise aşırı açlık ve iştah artışı.Ben de gece yemeden yatamıyorum.Tansiyonum hep 9-6 10-6 seyrinde