Dilara6767 aynı şeyi yaşadım benimde rutin kontrole gittim nst iyi değil dedi tekrsr baktı aynı sonra serum takalım bakalım dedi taktik birkaç saat sonra bitti yine nst aynı dedi ve 5 dk içinde ne olduğunu görmeden ameliyata alindim. Tabi sizin sonrası çok zor olmuş Allah yardımcınız olsun ama bende sezaryen sonrası kötü oldum baya ağrılarım vardı hatta hep diyordum gözetim altına alsaydı yatış verseydi, sizin hikayede onu gördüm demek isteseydi normal doğum için deneyebilirsi. Ki benim 1.5 cm acilmam vardı ebe de uyardı bugün yarın doğum olur deid mutlu oldum ki doktora indim ameliyata alindim. Bundan dolayı doktor hatası keşke başka doktora gitseydim diyorum inanın bunu bazı kişilerde daha gördüm forumda kolaya kaçmayan sezrayen yanlısı olmayan doktorlar beklemiş normal dogurtmus yani