Arkadaşlar yarın sabah 38/5 sezeryan ile doğum yapacağım. Hepinizden dua istiyorum. Öncelikle ilk doğumum olacak hiç bir şekilde korkum endişem yok içim çok rahat sadece bebeğime kavuşmak için çok heyecanlıyım. Bu ara da zorunlu sezeryan oluyorum çünkü bebeğim çok iri bir bebek şuan kilosu (4900) kilolu olduğu için zorunlu sezeryan olacağım. Ayrıca soracak olanlar için de söyleyim şekerim vs yok sadeve genetik ve ben çok düzenli ve iyi beslendim bundan kaynaklı bebeğim de şükür güzel gelişti. Sezeryan için deneyimli olanlardan fikir alabilirim. Hastane çantama kayısı hoşafı, lohusa şerbeti, bol nescafe,dut kurusu,incir,eti burçak ve bitter çikolata koydum narkoz atmakta yardımcı olması için. Sıcak su torbası da aldım yanıma gaz çıkarmakta faydası oluyormuş. Aşırı heyecanlıyım Rabbim bebeğine kavuşmak için bekleyen herkesi bir avazda kurtarsın umarım sizler de benim gibi korkusuz endşesiz doğuma girersiniz🤲🧿👼🏻❤️🥰