hulya98 kızlar merhaba dün 8+4te ultrasona gittim kalp atışı icin emin olayım diye bekledim, doktor öyle bu bastırdı ki dün de bugun de bel kasik bacak agrim var cok korkuyorum bebeğe bu sey mi oldu diye allah korusun, boyle bir şey yaşayan var mı?
Semyil hulya98 canım o haftalarda bel ve kasık ağrısı çok sık oluyor zaten doktorun bastırmasıyla alakalı değildir merak etme
bahocum hulya98 bebek o kadar korunmasız bir ortamda değil ki. Zaten şu an küçücük bir şey. Doktorun bastırmasıyla bir şey olmaz. İlk zamanlarda görebilmek için biraz daha sert gezdirebiliyorlar ultrasonu. Kanama vs yoksa endişelenecek bir şey yok zaman zaman rahim genişlediği için ağrılar olabiliyor
hulya98 Mommytwice2 ondan öncesinde hiç ağrım yoktu cok rahat bu hamileliğim vardi ne zaman ultrasondan çıktım ağrım başladı inshallah geçer her sey yolunda dedi doktor ama gençti acaba tecrübesiz miydi diye düşünüp duruyorum
hulya98 Semyil insallah canim öyledir ya acaba bebeği mi rahatsız ettik dedim huzurunu bozdum öyle düşünüyorum kendimi sucluyorum
hulya98 elifozkann inshallah kizlar yaaa 💘 allahım esirgesin her zarardan bebeklerimizi. annelik içgüdüsü herhalde