Mer3459 35+3 geceden beri belim karnım çok ağrıyor regl sancısı gibi yalancı sancıdır diye düşünüyorum acaba doğuma az mı var bayramda tatile de gitmeyi düşünüyorum yarın doktoruma soracağım sizde durumlar nasıl güzel anneler
Syda01 Mer3459 33+5 haftalık olduk adana sıcağından kaçtık yaylaya serin serin oturuyoruz cok şükür Iyi gidiyor bayram sonrasi kontrolümuz o zamana kadar serinliğin tadını çıkarıyoruz
4949zilanerturk Mer3459 bende 35+4oldum aynı öyleyim bebeğim midemin üstüne gelmiş gibi sancim var bi yandan nefes alamıyorum
Zseda Mer3459 36 bitiyor ağrılarım oluyor ama nst ye giriyorum ne kasilma ne sanci cikmiyor ama ağrım var diyorum yok diyor 😃 bebek inanılmaz canimi yakiyor zaten artık. Bide masallah asla durmuyor. Bel sırt ağrım çok gece zulüm oluyor. Sağa sola da artık uyumak zorluyor çocuk her yere baskı yapiyor
Cikolatalipuding Mer3459 bende 35+3üm benimde bel ve kasık ağrım iki gündür çok fazla var. Acile gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorum