Yenianneyimmm bence sen kesinlikle başka doktora görün bende idrar yolu enfeksiyonu vardı tek içimlik antibiyotik kullandım ayrıca fitil kullandım ve bakteri ürediği için alfoxil antibiyotik kullandım çok tehlikeli bi durum doktorum benden daha fazla korkmuştu inşaAllah geçer diye yoksa normal doğuma engel ve suyun erken patlamasına sebeb oluyor başka doktora görün en iyisi