Merhaba.Son adet tarihim 1 mayıs,ovulyasyon günü 18 mayıs ve 19 mayıs ilişki yaşandı.Hamilelik tesri pozitif.Bu gün Ultrasonla baktı doktor üstten göremedi keseyi,alttan baktı ve 4mm kese gördü.sadece kese göründü çok küçük dedi,sarı cisim ve s. yok dedi. Daha çok yeni geç döllenme olabilir 2hafta sonra tekrar gel dedi.Çok endişeliyim..bu durumu yaşayan varmı? Yumurtlama günümle hesaplasam evet hamilelik çok yeni ama korkuyorum boş gebelikten..Bilgisi olanlar yardım edermisiniz🙏🏻