Eylullxx Kizlar bayramda et toksoplazma sacabileceginden gebeler tarafindan dogranmasi tavsiye edilmiyormus. Sizde boyle bisey duydunuz mu? Sizce doğru mu?
mervemurat16 Eylullxx yani et doğrayıp eli yıkamadan ağızınıza götürürseniz belki geçer o toxoplazma.Ama onun dışında geçse hamile değilkende geçer.Hurafedir o ben gebeyken doğradım kurban dılındada ete el sürdüm
glycnkrt Eylullxx evet hatta sucuk, salam, sosis, köfte et ürünleri vs yemeyi önermiyorlar. çok canın çekerse 2 adet köfte ye demişti
26Seyma26 Eylullxx benim bu ikinci hamilelerin yine kurbana gelicek ben yaptım öyle birseyde ilk defa duydum
Melismelo Eldiven kullana bilirsin canım yada başkasına doğratın😅 ilk hamileliğimde hic dikkat etmedim eti vs normal doğradım bir sorun olmadı ama iciniz rahat edicekse eldiven kullanın
Pamuk mervemurat16 Bende eşime hep yemek yaparken dokundum hamileyken,çevremde hiç ete dokunup toxo olan falan görmedim.Sacma buluyorum böyle şeyleri
myavocado Eylullxx doğru, ama eldiven kullanır, et doğranan tahta, bıçak kapları güzel yıkarsanız, etinde iyice pişirerek yerseniz bir şey olmaz ☺️