Ben almadım eltilerimin birinden rica ettik hastaneden çıkarken lazım diye düşünüp onun aldım
Bebek arabasını da biri verdi Fuzuli gerek yok satın almaya bence
İlk gebeliğim normal de herşeyin ilki güzel olmalı derim ama bu fahiş fiyatlar Malasef az kullanılmışlara mecbur ediyor . Yaşına değince yürüyorlar zaten ikisine de gerek kalmıyor bence . Çevreniz de varsa isteyebileceğiniz isteyin derim