pamuksekerinannesibenim 8. haftamda adet kanamasından çok daha fazla kanamam oldu 2 gün hastahanede yattım 3 günde bir iğne vuruldum 200 lük progestan içtim günde 3 defa yataktan kalkmamami söyledi doktorum 4 gün kırmızı geldi ondan sonra kahve rengiye döndü ne kadar sürdü lekelenmem biliyormusun tam 5 hafta aklımı yitirdim her lavaboya gittiğimde ellerim titredi peceteye bakarken ama çok şükür geçti şuan 15 haftaligiz kımıldamadan yat bol su iç ve sadece lavabo için kalk yerinden umudunu hiç yitirme güzel düşün güzel olsun dualarım seninle bebeğinde seninle olsun inşallah saglikla gelsin 🤲😘