Zehrabaysan ben elele kabin boy olanını aldım. Fiyatıda uygundu 6bin civarı bir şeydi. Hem seyahat ederken rahat ederiz diye. Ama büyüdüğünde pek kullanamaz sanmıyorum. Anca 2-2bucuk yasına kadar kullanır. Tekerlekleri çok rahat dönüyor. Tek başıma rahatça kapatıp açabiliyorum ve çok hafif o yüzden tercih ettim