Pervinakkoyunluu Babyar ilk gebeliğimde bütün testlerde risk çıktı çok şükür doğdu şuan 2 buçuk yaşında maşallah çok iyisin😊 2 .gebeliğim şuan hiçbir testi yaptırmadım korkmayın bu testler genelde yanıltıcı oluyor Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
Aslaninannesi_ Babyar canım çok sevindim adına , benimde dün 1/88 risk çıktı perişan oldum dünden beri ultrasonda hiçbir sorun yok benimde bugün fetal dna yaptırdım 12 güne çıkacakmış sonuç bekliyorum
Babyar Aslaninannesi_ ultrasonda sorun yoksa temiz çıkacaktır inşallah. Beklemek gerçekten çok stresli. Kaç yaşındasınız?
Aslaninannesi_ Babyar burun kemiği görünüyor ense 1 mm hiçbir sıkıntı yok sadece kanda risk çıktı çok sağolun inşallah dualarınıza talibim 🙏