Eylul11 Merhaba herkese , demir eksikliğim vardı dolayısıyla demir takviyesi kullanıyorum bir aydır. Değerlerim 11 den 250 ye çıkmış doktorda soracağım perşembe günü fakat bu durumu yaşayan var mı ? Çok yüksek değil mi sizcede.
Srfe01 Eylul11 250 olması mümkün değil benimde kan değerim düşük 10 doktor iki kere almamı söyledi ilacı bir sabah bir akşam 11 olmuş şimdi o şekilde kullanmama rağmen yanlış bir değere bakıyor olmayasınız
melekmi22 Eylul11 aşırı yüksek bir anda o kadar yükselemez bende günde iki kere içiyorum ona rağmen bir iki anca yükseliyo
Eylul11 Tarih Sonuç Sonuç Birimi Referans Değeri 07.06.2024 253,7 ng/ml 13 - 150 29.04.2024 11,8 ng/ml 13 - 150 Resim alamadım ama yazıyı kopyala yapıştır yaptım @Srfe01 @niyetimkalpkirmamak @melekmi22 @elifozkann
niyetimkalpkirmamak Eylul11 bizim bildiğimize göre yüksek ama test sağlık ocağında, dahiliye de endokrinde veya başka bölümde yapılınca değişik sonuçlar çıkıyor. Onlar kendilerine göre bakıyor. Bir doktorum bana internette araştırma demişti. İçini rahat tut ve sadece doktoruna güven. ☺🙃
Eylul11 melekmi22 Endokrine gitmiştim troid hastasıyım , bu tahliller orada yapıldı . Bir sorun var mı diye sorduğumda herhangi bir şey söylenmedi daha doğrusu sorun yok denildi . Kendi doktoruma perşembe günü gideceğim
melekmi22 Eylul11 bazen bende bakıyorum yüksek düşük görünce araştırıyorum sorun var sanıyorum doktora gidiyorum çok iyi diyo belki sizinde öyledir
Eylul11 Srfe01 Benim referans değerim 13-150 sonuç ise 253 doktoruma mesaj attım sıkıntı yok dedi detaylı görüşeceğim
Eylul11 Srfe01 HGB değerim 11 benimde fakat ferittin ayrı bakılmış ve farklı bir şey demir depolama değerlerini gösterir