Handevich anneolmak_icin ben yaptırılacağını bilmiyordum. Doktoruma sordum yaptırmamı önermedi bende yapmadım
anneolmak_icin uzman_1annemy çok geçmiş olsun plesanta previa ile benim durumum farklı rahmi kapatma durumu yok göbeğimin tam alt kısmına yerleşmiş sonra bebeğim görünüyor oda ultrason da görüş netliğini etkiliyor ve hareketleri az hissediyorum yer değiştirirse renkli görürüz dedi detaylı yaptırdığım doktor sağlıkla gelsin inşallah hepside ☺️
piiremsesinannesiii anneolmak_icin ben tek doz yaptırmıştım ama iki seneye yaklaştı o aralar aşılar bozuk şu bu diye Türkiye geneli bir haber dolaştı ortalıkta o yüzden güvenemeyip tek doz olmuştum
Tictack Ben tetenız aşısı yaptırmadım çevremdede yaptırmayan çok kişi var. Gebelikte ilaç bile kullanamıyorken vucudumuza aşının girmesi bana çok mantıklı gelmiyor. Ayrıca sadece türkiyede olan bir aşı