İzmirli hamile arkadaşlarımm kısmetse doğumum bu hastanede olacak, doktorum bu hastane ile anlaşmalı. Daha önce sormadım belki doğum yapan vardır merak ediyorum artık cok az zaman kaldı. Oda süsleme, aile fotoğraf çekimi falan oluyor mu? Hastaneyi arayıp bunları sormak tuhaf mı olur bilemedim danışmak istedim 🙈🥰🌸