Selamlar bugün kontrole gittim 37+3 olduk kilosu geçen hafta 2800 dü bu hafta 2500 ölçtüler suyuda az gibi dedi perinatolojiye yönlendirdi oda kilosuna 2480 dedi suyu iyi ama olması gerekenden küçük böyle durumlarda 38. Haftada doğuma alıyoruz 4 gün sonra doğum var dedi 🥹 hiç beklemiyordum yani ağlicaktım nerdeyse 😢 ben evde sancım gelir çekerim giderim falan diye planlamıştım kafamda hep şuan çok farklı hissediyorum böyle bişey yaşayan var mı bide anne karnında daha çabuk kilo almaz mı neden doğum olcak ki bu arada normal doğum olcak fitil yerleştirip