1oo Merhabalar anneler&anne adayları, SGKlı çalışan bir anne adayıyım 32. haftada işten ayrılmayı düşünüyorum. Ücretli doğum iznim bittikten sonra rapor alıp süremi uzatabiliyor muyum? Bilgisi olanlar yazabilir mi? Şimdiden teşekkürler.