aselinannesi1997 Kızlar 26+3 günlük hamileyim. Sola dönüp uyumanın daha iyi olduğunu biliyorum ama asla rahat edemiyorum sağa dönünce mışıl mışıl dalıyorum. Acaba zararı var mıdır. Ve aşırı kolum uyuşuyor normal mi
kitten11 aselinannesi1997 ya ben de sağda daha rahat hissediyorum ama korkuyorum da acaba bi zararı var mı diye 🫠
elifozkann aselinannesi1997 bende burada sormustum bu soruyu aynı haftadayız bana sorun olmaz dediler
Meltemm21 aselinannesi1997 bende soluma yatıyorum hep ama uyanınca sağda uyanıyorum sürekli dönüyorum tek bir tarafta asla uyuyamıyorum
BabyAta aselinannesi1997 bana doktorum öyle saçma bir şey yok dedi bir insan sürekli tek tarafına dönük yatamaz uyuşursun dedi. İki tarafa da yat nasıl rahat ediyorsan dedi