Seliinkahya 36+2 haftalığız buralar çok güzel yaa heyecan dorukta 11 günüm kaldı kızlar 🙏 rabbim herkese nasip etsin 🎀 bulantım aşırı oldu benimde 8 haftadan 22 ye kadar sürdü maalesef prilamla idare ettim sonrasında olmadı çok şükür tabi birazda yediklerime dikkat ettim hep hamileliğim boyunca inşallah çabucak geçer bu sıcaklarda çok zor oluyodur eminim 🥲