Bugün çatı muayenem vardı doktorum çatımın dar olduğunu normal doğumun çok zor olduğunu söyledi. Bebek kanalda 1 cm açıklığım var eğer perşembeye kadar suyum sancım olmazsa perşembe sezeryan olacak. Doktor başta normal deneriz istersen ama hem normal doğum ağrısı hem sezeryan çekersin böyle dedi😢 Dua edin sağ salim sıkıntısız atlatalım bu süreci 🙏