Bs3547 ben ilk bebeğimi 37+2 de 2130 gr doğurdum. 33ten sonra kilo alımı çok yavaşlamıştı, 35te sancılarım geldi durdurdular takip ettiler sürekli sonra doğuma karar verdi doktor beklemenin anlamı yok dedi. İlk başta kuvöze girmedi ama ödem gidince 2 kilonun altına düştü ve hafif sarılık başlangıcı oldu, 4 gün girip çıkmıştı 😊 şimdi 3 yaşında maşallah gayet sağlıklı. Böyle durumlarda perinatoloji çok bekletmiyo başlatıyo doğumu, ciğer geliştirici falan yapıyolar solunum desteği ihtiyacı olmazsa da kuvöze girmiyo, sen çok stres yapma bebeğin kilosu konusunda önemli olan ciğer gelişimi