elisam1206 Her gün belirli saatlerde baş ağrım başlıyor ve hiç geçmek bilmiyor gece yatana kadar çok zor durumda kalmayana kadar parol da içmiyorum ama artık dayanamıyorum ağrısına böyle problem yaşayan var mı
Sakineoncu elisam1206 benimde 8.haftayla 12.haftaya kadar hergun başım ağrıyordu hergun ama parol da içmiyordum meğersem tansiyonum düşüyormuş tuzlu şeyler yiyordum geçiyordu
Sakineoncu elisam1206 nane yağı alıp şakaklariniza ve ensenize sürebilirsiniz veya duş alın iyi gelecektir
elisam1206 Sakineoncu bende şuan 13 haftalık gebeyim 2-3 haftadır böyle ama çok şiddetli ağrı 3 yaşında kızım var ilgilenemiyorum 🥺
Cosimaniehaus elisam1206 bi baktırın isterseniz acilde önümdeki hastaya doktor söylerken duymuştum. Kadın baş ağrısı için gitmiş sanırım, tansiyonun yüksek o yüzden başın ağrıyor demişti.
elisam1206 Cosimaniehaus tamam teşekkür ederim belki tansiyonum da oynuyordur bu sıcaklardan kaynaklı en yakın zamanda baktıracağım 🙏🏻