Asgrd27 38haftaliğim doktorum kontrollerimde normal yada sezaryen doğum demedi ne zaman belli olur açıklık muayenesi de yapılmadı hiç
snowglobe Asgrd27 çatı muanesinde sorun olmadıysa normal olarak düşğnülür. Sancı olmaz açılma olmaz kordon dolanır vb şeylerde sezeryana döner. Bebek döndü mü o da önemli
Belginylmz Asgrd27 genelde benim domtorumda öyleydi 34 haftaya kadr doğum şeklini konuşmadık bem sormuştum 37 haftalık olduğunda çatı muayenesi yapar öyle karar weririz demisti
aysegullu Ya bende 38+5 çatı muayenesi de oldum zaten normal istiyordum doktorum da sordu evet normal dedim kanala girmiş yerleşmiş ama daha sancım yok ilk doğumum nasıl olacak bilmiyorum ve bilinmemezlik strese sokuyorr🥲🥲