sacmalamakizim Atss0000 Evet daha çabuk çıktı 5 haftalıkken hemde, regl olamadığım için çıktı sanmıştım, 6 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim. 😅
Atss0000 sacmalamakizim bendede bi gobek var😂 inanamadim hamilelik gobegi olduguna daha 7 haftaligim siz diyince ikna oldum😂
sacmalamakizim Atss0000 Önce şok oluyorsunuz ama sonra alışıyorsunuz. 😄 Sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz 😊
Gmzgm Atss0000 kac haftalık sizin ki benim yarın tam 10 hafta oluyo sanki azcık çıktı gibi hissediyorum
Atss0000 Gmzgm ben 8 haftaligim normalde sezeryan gobegim vardi ama bu kadar degildi yani bi cikinti var gibi hissediyorum😂
gonulmusic Evet 14 haftalık hamileyim ama bu göbek ilkinde 25. Haftada falan çıkmıştı öyle söyleyim 🥰🥲😅
Atss0000 gonulmusic benim ilkinde hic yoktu ya 9 aylikken bile minicikti kalipli bir insan olmama ragmen ama bu cikti sanki😂
Atss0000 Eslem2112 benimde ilk hamileligim oyleydi ama bunda bi siskinlik bi cikinti var ondan merak ettim 😂