Kızlarr dün biraz avm de fazla dolaştım eve gelince peçeteye akıntı şeklinde azıcık kan geldi önce ki akşam da kahverengi leke gelmişti bugün doktora gittim bebiş doğum kanalına gelmiş daha 32 haftalık nts ye girdim sancı çıkmadı ama yinede haftaya tekrar bakalım temizlik falan yapma dedi böyle durum yaşayan oldu mu doğum ne zaman gerçekleşti