numix O haftalar benim de ağrıyordu eğer enfeksiyonun yoksa normal. Rahim büyüdüğü için ağrı yapıyor 🌸
Glyctkl Benim kaşıklarım sanırım kendine yer açıyor git gide ben de 9+3🥴 aşırı halsizlik hafif adet sancı gibi kasıklarım karnım bazen normal galiba büyüyor rahimde genişliyor bu ilk trimester de ağrılar normalmiş