Arkadaşlar merhaba, öncelikle inşallah tüm bebişler zamanında sağlıkla gelir 🌺🌺
Geçen hafta 32 haftalık olduk kontrolüm vardı doktor bebeğin karın çevresinin 2 hafta geride olduğunu söyledi, ölçümlere göre 30 haftalık çıkıyormuş. Nst normal, kalp atışları normal, suyu normal hareketleri normal sadece karın çevresi 2 hafta geride dedi. Şuanlık takip etmekten başka yapılacak bir şey yok, hareketleri takip et hareketlerinde azalma olursa en yakın acile gel durumunu anlat dedi. Bayram dönüşü hemen kontrole çağırdı. Yine aynı sekilde çıkarsa sonuçlar erken doğumu konusuruz o zaman dedi.
Sormak istediğim böyle bir durum yaşayan var mı? Varsa eğer nasıl bir süreçten geçtiniz? Bilgisi fikri olan varsa destek olabilirseniz çok çok memnun olurum ister istemez stres oluyor kafamda kırk tilki var resmen🤦🏻♀️😔