Selam kızlarım 39 haftaligim ozeldeki doktorum bu hafta doğumun gerçekleşmesinin bebek için iyi olacağını söyledi çünkü benim gebelik şekerim var 40 41 e kalmam beebek için iyi olmayabilir diye düşünüyor çünkü suyumda fazla Bebek şekerden etkileniyor ama özelde doğum yapamicam malesef devlete gittim durumu anlattım ama onlarda bı belirti olmadan doğumu baslatmiyor yani ya su gelmesi lazım ya kanama ya ağrı sızı bişi olmadan yapmıyorlar doğum iki günde bir nst gel dedi napicam bu hafta nasıl dogurcam ben bu bebisimi