Kızlar merhaba , çatlatma iğnesini 6 Haziran saat 3 de vuruldum , 8 haziranda ovülasyon testi yaptığımda çatlamış olarak görmüştüm bugün tekrar test yaptım ikisinde kıpkırmızı yumurtlama devam mı ediyor şimdi birşey anlamadım ovülasyondan da takip eden bilgi olan varsa dönüş yapabilir mi ?