[silindi] Ne iş yaptırıyorsunuz ne kadar da bir geliyor ve ne kadar ödüyorsunuz son olarak yurtdışında yaşayanlara da soruyorum almanyadayım burada saatli geldikleri için pahalı oluyor ve Türkler kadar iş bilmiyorlar
snowglobe [silindi] Parası neyse vercem ama bulmak çok zor . hepsi kaprisli. Kimse de linçlemesin yani. Tüm mesleklere acıya acıya bu hala geldik zaten. Parası ile iş yaptıramıyox kimseye
Rosealbina Bana 2 haftada 1 bin liraya geliyor. Her geldiğinde dip bucak temizlik artı gerekirse sırayla cam kapı vs ama bulmak çok zor isteyen arkadaşlar var ama bulamıyorlar ben biraz şanslı oldum galiba 😁
Rosealbina [silindi] mopla siliyor yazlık yerdeyim yerler hep fayans halıları kaldırıp altlarını da yapıyor memnunum kısacası 😁
sarikiz1 Ben ayda 1 alıyorum camlar kapılar tozlar dolaplar (içi hariç) beyaz eşya altları petekler banyo tuvalet ve yerler elle olacak şekilde 1400₺ verdim 2 kişiler